Hanımlar merhaba,
Oğlum 15,5 aylık doğdu doğalı uyku sorunumuz var uyumak istiyor çocuk ama ayaklarını ittirip duruyor sürekli. Götürmediğim doktor kalmadı, ürolojiden alerjiye kadar her yere götürdüm artık gerçekten dayanamıyorum ona da yazık banada yazık hergün 1 saat uykuyla işe gidiyorum bünyem dayanmıyor. Anadolu yakasında gerçekten çok sağlam doktor arayışım var. Standart sorunlarınızı değilde gerçekten probleminizi hemen anlayan bir doktor olursa çok çok mutlu olurum . Şimdiden hepinize teşekkür ederim