asbek merhaba canım benim bebeğim daha çok ufak yoğurt yiyemiyor ama kendime bile bu şekilde mayalıyorum ben fikir olsun diye yazmak istedim "sütü kaynatıyorum ılındıktan sonra mayalıyorum ve hemen küçük küçük kavanozlara boşaltıp iyice kapatıyorum ağzını sonrasında tek tek tüketiyoruz hem sulanmıyor hemde ziyan olmuyor"