Aycincelik canım İzmir’de nerdeyse bütün devlet hastanesine gittim özel bninaz kalsın 7 aylıkken dogurttacakti bebeğimde kuvezde kalacaktı çok şükür zamnnda güzel bı şekil de geldi şiddetle çiğli arasturmayi tavsiye ederim dilek hanım Havva hanım bunlar xok ilgili ve bilgili doktorlar bı de erkek doktor vardı sürekli gtthm ama ismini hatırlamiyirm