Dün lcw uyku tulumu aldık bizim ev 22 24 derece oluyo genelde akşamları kaloriferin de etkisi var 1.6 tog aldık akşam giydirdim içine de ince tayt ve ince bi uzun kollu zıbın giydirdim tulum bileğe kadar olduğunda bi de havlu çorap giydirdim ama sanki üşüyo gibi geldi penye bi battaniye daha örttük eşimle terlemedi de😁 bu tulumları kullanan var mı 2,5 tog mu alsaydım acaba bi de elyaf mı olması iyi pamuk mu bu tulum pamukmuş