Oğlum 2 ay 7 günlük bugun aşısı vardı kilosu 1. Ayında 4 kg dı 45 günlükken 4700 kg şu an 5700 olmuş hemşire biraz fazla dedi mama aptamil kullanıyoruz aynı zamandada emziriyorum ama mamanın arkasına uykuya geçmej için emiyo mamayıda 90 ml yapıyorum iki buçuk üç saatte bir veriyorum fazlamı veriyorum 90 ı yani çok az emiyo beni zaten lütfen yardım ediiinn