Baharnazende Kızlar bebeğim iki aylık Anıl ve kaş bölgesinde kuruluk var kabuk tutuyor eli ile o bölğeyi kaşımaya çalışıyo sizce krem kullanmalı mıyım peki vazelini iyi gelir mi
Kardeleen Baharnazende Bebek yağı kullanın derim. Vücut içinde falan çok işe yarıyor ama yüze iyi gelir mi bir fikrim yok.
Seda_korkmaz06 Baharnazende benim bebeğimde 2 aylık kasları kabuk tutmuş ve sarı renkte anneme gösterdim konak dedi. Ayrıca benim bebeğimin de cildi çok kuru hindistan cevizi yağı sürüyorum çok güzel yapıyor hemde katkı maddesi yok içinde doğal ☺️
Sontvbukucu Baharnazende sari ve yagli bir kabuk degilse konak degil kuruluk. Incia bebek yuz bakim kremini öneririm. Oglum da atopik ciltli. İcerigi temiz yenidogan dan itibaren kullanabilirsiniz