Merhaba anneler, kızım neredeyse 8 aylık olacak. Hala emiyor. Ve yatakta ikimiz birlikte uyuyoruz, bunların uykusunu etkilediğini düşünüyorum artık. Gece sürekli uyanıp emiyor, emzirmesem uykuya dalamıyor 1 saat yatakta dönüp duruyor bazen emzirsem de bir bir buçuk saat uyanık duruyor yatakta. Artık ben de çok yoruldum. Yatağı da ayırmak istiyorum ama daha önce denediğimde çok şiddetli reddetmişti o yüzden yapamamıştım. Uyku eğitimi alıp memnun kaldığınız yer var mı fiyatları nasıl ☹️☹️☹️ çok pahalı bir eğitim alamayacağım ama ihtiyacımız da var lütfen yardımcı olun