_ipekk18 kuzum Google a atak haftası hesaplama yaz. Normalde doğması gereken tarihi yazıyorsun otomatik hesaplıyor. Benim bebeğim de 34+4 te doğdu. Ama bence her bebeğin gelişimi farklı olduğu için atak haftaları da değişiyor. Ben uygulamadan bakıyorum bu hafta fırtınalı geçecek diyor, bebeğime bakıyorum bal gibi 😂. Bu hafta güneşli diyor, bebeğime bakıyorum küçük bir çaki 😂