Kızlar ben doğum yapalı 70gun oldu dogumumdan ikigun önce ağda yaptırdım sezaryenle doğum yaptım dikislerim ipli dikis dokulmeyenden aldırdım ama korkuyorum ağda yaptirkrn ya acilirsa diye tüy dökücü ile denedim ama onuda çok sevmedim alerji gibi oldum bana fikir verin bişey olurmu yaptıranlar bişey oldumu