Hayırlı günler hanımlar 14 aylık bir kızım var. Hala ek gıda olayını tam oturtamadim. Ne tür menüler yapacağımı hala bulamıyorum. Bir kahvaltımız güzel gidiyor ama öğlen akşam ara öğün pek begendiremiyorum. İşin sonu mama da bitiyor siz neler veriyorsunuz. Kış da geldi güzel kış sebzeleri var karnabahar brokoli ıspanak prasa filan ama neler üretebilirim bilemedim tarifler de araştırıyorum pek bulamadım açıkçası. Fikirlerinize ihtiyacım var 🥺