Gokcenin_annesi Güzel anneler kızım 9 aylık ve 15 gündür tek dişi var ötekiler de hâlâ bi belirti yok çıkan dişi de küçücük acaba normal mi acaba pek bilemiyorumda yoksa dr gitmelimiyim bilenleriniz yardımcı olabilir mi ?
Deletedmom113 Gokcenin_annesi bizimde 2 haftaya yakin 1 dişti 4 gun once 2 ciside geldi simdi bakalim 3 ne zaman 😂
Seydameva Gokcenin_annesi bizimde öyle oldu 7. Ayda bi tane çıkardı 8 ay 5 günlükken 2.yi çıkardı alttan sonra bi patladı bir ayda 4 diş çıkardı 😂
Gokcenin_annesi Deletedmom115 Seydameva Deletedmom113 Çok teşekkür ederim hepinize biraz acemi olunca pek bilemiyorum 😑