Esra2801 Bebeğim 2,5 aylık ve memede uyumazsa kıyameti koparıyor. Aslında doyuyor karnı tok ama memedeyken uykuya dalmak istiyor. E süt çektikçe de gaz yapıyor.. benimle aynı sorunu yaşayan var mı?
sedamhc Esra2801 sizinle aynıyız 2,5 aylık olduk bugun bazen sütüm yetmiyor diye gece mama veriyorum ona ragmen memede uyumak için direniyor asla uyumuyor gögüsüme aldigim an sızıyor
Esra2801 sedamhc bir de bizde kolik var :( gerçekten çok yoruluyorum artık.. bedenen değil ruhen.. bazen günde 5 saat ağladığı oluyor