Selamlar 🙋🏼♀️
Arkadaş çevremi davet edeceğim haftaya, öğlen çayına, çok samimiyizdir ve yıllardır toplaşırız, birlikte çay kek falan yaparız. Yaklaşık 10-15 kişi olacağız. Bu sefer ben ağırlayacağım inşallah, arkadaşımın da bekarlığa vedasını kutlayacağız evimde, şöyle bir düşünce geçti aklımdan. Hep sohbet muhabbet, bu sefer oyunlar falan mı organize etsem? Hatta çekilişle hediye vs de ayarlayayım, oyun oynayalım, dans edelim, hediyeleşelim diye düşündüm. Böyle kalabalık gruplarla oynanabilecek oyunlar, düzenlenebilecek yarışmalar fikri istiyorum. Veya daha iyi fikirleri olan birileri varsa çok iyi olur 🫠
(cümleler birbirine karıştı gibi, idare edin🥲)