Kızlar bebeğimde süt alerjiis var 1 aya yakın diyet yapıyorum çok hızursuz hep gazı var sürekli ağlıyo uyumuyo gece 4 te uyandı bu saat oldu uyumadı 10 dakika kucağımda uyuyo uyanıyo uykusuzluktan kafayı yicem elimde olmadan sinirleniyorum çoçuğa kızıyorum sonra vicdan azabı çekiyorum nasıl olacak bu halimiz sizde durumlar nasıl