Kızlar ya sizinde başınıza böyle şeyler gelir mi 😁 ya 1 aydır sepetimde airfryer duruyor fiyatı hiç oynamadı alsam mı almasam mi diye diye düşündüm sordum buradaki arkadaşlara al dediler 😁 almaya karar verdim kredi kartı kesimi de ayın 2 si 😁 2 sinde alayım diyorum 2 gündür de sabah akşam gece siteye bakıyorm fiyat aynı 😁 şimdi bi bakayım dedim ya geceden şuanda kadar 400 küsür fark koymular nasıl pişman oldım üzüldüm anlatamam
Geçenlerde de bi ürün alcaz oda böyle oldu alacagımız gün fiyat arttı 😁 ya hepsi buradada kupondur indirimdir kod vs yok mu daha artmadan alayım şu ürünü
Ben neye niyet etsem alacagım zaman tüm herşey zam oluyor anlamiş değilim