- Ay uyku gerilemesindeyiz birkaç haftadır. Yani gündüz uykuları çok kısa, akşam da zor uykuya geçiyor. Banyo, emzirme vs odaya sekizde giriyorsak dokuzu onu buluyor bazen uyuması. Bazı geceler iyi bazı geceler kötü, klasik. Neyse.
Ama sabahları 07.30-08.00 arası uyandırıyorum eğer kendisi uyanmamışsa. Ama bir saati bulmadan uykusu geliyor, huysuzlanıyor, gözleri kapanıyor… ve o uykusunu uzun uyuyor. Yani yarım saate uyansa bile ben uykusuna döndürebiliyorum ve üstüne bir saat filan uyuyor. Bugün sekiz gibi uyandırdım, günlük sabah rutinlerimizi yaptık. Sekizi yirmi geçe ben üzerimi değiştirirken uyuyakaldı.
Şimdi nedir bu yani kendisi uyanmıyorsa ben bırakayım uyusun mu sabahları? Çünkü yedide de uyansa akşam yine uykuya koşmuyor, zor uyuyor.
Ne diyorsunuz? 4. Aylık bebek bugün.