Mavi_mom 1 ay 23 günlük bebeğim geceleri kurulmuş saat gibi her 1 saatte uyanıyor. Biraz da gaz problemi bar fakat gazı olmasa da uyanıyor . Aynı sorunu yaşayan çözüm üreten var mı
Kumsal_ada Sadece anne sütüyle mi besleniyor ? Kilo alımı yeterli mi ? Belki tam doymuyor yada sancısı olduğundan uyanıyor birde yüz üstü yatırmayı deneyin
Mavi_mom Kumsal_ada Sadece anne sütü değil fakat çok az mama veriyorum günde 1 biberon 90 cc çoğunluk anne sütü Gece emmeleri kısa oluyor genelde çabuk uyuyor gazlı da bir bebek yani ikisi de olabilir
Betelgeuse_ Kumsal_ada yuzustu mu? En guvenli pozisyon sirt ustu ve kafa yana bakacak sekildedir.. insanlara yanlis tavsiyeler vermeyin lutfen
Mavi_mom Mbrre Yarım kundak bende yapıyorum bazen 2 saati de buluyor ama genelde 1 saatte hiç şaşmıyor
findiklibadem Mavi_mom aç bence başka açıklaması olamaz Benimkide aynı durumda 20 günlük daha anne sütü aldıgında beşdk uyuyo uyanıo saatlerce uyanık Mama veriyorum azbişry iki saat deliksiz uyuyo Aç bunlar
Mavi_mom findiklibadem Evet doymuyorlar maalesef kilosuda ayına göre yüksek gaz problemi de biraz o yüzden ama aç olması da olabilir çünkü emerken uykuya dalıyor bırakıyor tam doymadan geri de almıyor nasıl olacak bilmiyorum sersemleştiriyor beni sürekli uyanmak