1 aylıkken kullanmaya başladık şu an 4 aylığız hala kullanıyoruz bebeğim çok seviyor çok hareketli eli kolu durmaz öyle söyleyeyim içine yumuşak minder ve yastıklarla destekledim o şekilde kullanıyorum gazını rahatlıkla yapıyor uyanır gibi olunca sallıyorum tekrar dalıyor büyük beşiği de var sevmedi o yüzden hamak beşik bizim her şeyimiz diyebilirim