Merhaba bebegim düşe kalka yürümeye başladı cok şükür. Bot almayı düşünmüyordum yürümüyor diye ama böyle olunca alayım dedim . İlk adım ayakkabısı mı almalıyım bot mu bilemedim . Bebeğimin ayak yapısı için ne saglıklı olur sizler ne tercih ettiniz acaba