Kdjvnm1 Serum fizyolojik yapıp aspiratörle çok çekince ödem oluyor burunda, daha cok tıkanıyor. Biz bu sebeple nebulizatör aldık, cok rahatladık. Ama öncesinde kettle yöntemini denedik, mutlaka yapmanızı tavsiye ederim. Kettle’ı üstü acık olacak şekilde içine suyu koyup kaynar şekilde yere koyun. Bebeğinizi kucagınıza alıp buhara tutun. Zaten biraz geçince öksürmeye başlıyor, balgam geliyor. Arkasından ılık mama yedirin yutsun balgamı, kakasıyla atıyor. Bu yöntem sizi baya rahatlatacak öyle tahmin ediyorum.