nazlimom_ Lisabh kayınvalidem yıllardır kullanıyor memnun ben Ankara sitelerden aldim 1 senede koltuğun kenarları açıldı
Asyapolat Lisabh 2 buçuk senede koltukların rengi soldu gerçi ben baya güneşli bir yerdeyim ve perdelerimi kapatmam ondan olmuş olabilir onun harici memnunum yatak odası da var bende
Asyapolat Lisabh fiyatına göre iyi diyorum ben ev kredisi borcumuz olduğu için kısa süreliğine aldım borç bitince değiştireceğim ama siz ömürlük istiyorsanız uygun değil ben 5 yıllık aldım
aybikreis Lisabh 6 senedir salon takımı ve yatak odadı kullanıyorum. 3 kez taşındım. Sök tak yapıldı. Hala sağlarlar masa ve gardrop sallanıyor yanlış montajdan ama iyi çıktı. Tayinciyiz diye uygun aldım böyle beklemiyordum maşallahı var
Alimerve3 Lisabh sözde marka ama ben yemek masamdan memnunum koltuklarda idare ediyor yatak odasindan pek memnun deglm 4 yıl önce rayli olanlardan aldım bir sene içinde rayı bozuldu
CemonunAnnesi Lisabh bende kullanıyorum fakat baza konusunda değilim bi tek yatarken rayları sanırım ses çıkarıyor ve tek şeyi değişim iade olmayışı
Yildiz3324 CemonunAnnesi benim de aynıydı bazanın demirlerini yağlarsanız belki faydası olur.Ben yaptım yaydan geliyor zannettim ama ordan geliyormuş fayda etti. 😊
ssari1903 Lisabh tüm her şeyimi ordan aldım evlenirken tek almam dediğim yerdi. 3 yıl oldu sapasağlam taş gibi iyiki almışım. Son zamanlarda hem ürün kalitesi arttı hemde ürünler göze hitap ediyor
visneli_turtam Lisabh iyi yapmışsınız .Ben yatak odasını ordan almıştım pişman oldum,çok kötü keşke üstüne para koyup başka marka alsaymışım