Geçen hafta oldu sabah kalktım kulaklarım tıkanık gibi duymuyordu yani sıfır işitme değil tabi duyuyorum ama kendi sesim bile derinlerden geliyordu sanki. Gün içinde düzeldi. Bu sabah yine aynı baş ağrısı üstüne kulaklarım tıkanık gibi pek duymuyor. Tansiyon ölçüyorum normal çıkıyor. Randevu da bulamadım KBB için. Başına gelen var mı neden olabilir ?