Kızım şuan 14 aylık 7 aylıkken emmeyi bıraktı ne kadar denediysemde tutmadı bir daha hala ara ara denemelerim olsada yine almıyor 😞 süt kesilmedi 7 ay oldu elimle sıktığımda devamı geliyor akıyor acaba pompayla sağım yapsam zamanla artarmı süt tekrardan şuan elimde pompa yok deneyemiyorum bu konuda bir bilgisi olan deneyen anne varmı önerileriniz nedir.. Kızımın hala anne sütü almasını çok istiyorum.