mervesenyigitt 3 aylık Bebeğim çok huysuz en uyuyo ne oyun oynuyo ne adam akıllı emiyo kendini de beni de yordu çok sürekli ağlıyo gibi ses çıkartıyo tuvalete bile gidemez oldum 😔
Hbbkarabey mervesenyigitt bizimkide 3 aylık aynı durumdayız evleri pislik götürüyor yoruldum 3 ayda gaz sancıcı geçmesi gerekirken bizim çoğaldı
almananne benimde bebeğim prematüre şuan 5 aylık ama düzeltilmiş yaşı 3 aylık kesinlikle mutlu değil, sürekli ağlıyor