Egeninannesiii22 Kızlar süt alerjisi olan bebeklere kullandığınız mama markası ne, eskisi gibi beslenemedigim icin sütüm azaldı duymuyor bebeğim :(
Seyma4607 Egeninannesiii22 bize doktor rapor çıkarmıştı nutricia nın neocate diye bir maması tadı çok kötü ama zamanla alışmıştı normalde pahalı bir mama ama rapor olduğu için ücretsizdi
Kedilivebebeliii Burcusimaaaayy @Annevebebek34 severek iciyor mu bu mamayı bebeğiniz acaba bebeğim şuan bütün mamaları red ediyor da
Burcusimaaaayy Egeninannesiii22 hayır yok evolvianin alerjik maması. Normal evolvia değil. Evolvia rp2.
Aysenuryurt Burcusimaaaayy bende kullanıyorum bu mamayı ama kızım da kabızlık başladı sizde de oluyormu bu sıkıntı
Egeninannesiii22 Burcusimaaaayy doktor yazdı ondan aldık ama gece vericem deyince bunu yazdo( çok besleyici degil dedi yani , sizin bebişin kilo alımı nasıl tek o mamayı mı kullanıyosunuz
Burcusimaaaayy Aysenuryurt başta oldu sonra düzeldi. Dulcosoft kullandım ben o düzene soktu kakasını.
Egeninannesiii22 Seyma4607 evolvia verdi geceleri vericek deyince ama tabiki benimki biberonu bile ağzına almadı 🤣