asafhav_12 Merhabalar kızlar bebeğim 3 aylık oldu ellerine eldiven takmıyorum ama sürekli ellerinde kıyafet parçaları ipleri topluyor siz ellerini nasıl yıkıyor koruyorsunuz
[silindi] asafhav_12 bizimde öyle sürekli ellerini yumruk yapıyor ve bi de emdiği için kokuyo bi de 🤭 kucağıma alıp lavaboda yıkıyorum valla ellerini yoksa mikrop kapar sürekli eli ağzında çünkü 😇
NurY asafhav_12 benim oğlumun da öyleydi yumruktu sürekli elleri , Ve sürekli yıkamama rağmen ellerinde.hep pamuklar vardı çok tatlıydi ❣️😍