Beh1108 aslında tabi herkesin kendi bebeği her çocukta bir olmaz ama 1 çok geç uykuya geçmesi için enazından 11 felan olsa daha iyi olur alışkanlık kazandırsa sende rahat edersin canım ilerde . Benimkide gündüz emmesi iyi kendi istedikçe emziryorum ara ara kestrimeler olıyor birde 1 saat uyuması oluyor olmuyor gündüz pek uyumayı sevmiyor akşam da 10 da uyuyor 2 3 saatte 1 uyanıyor emziriyorum tekrar dalıyor sabah 9 a kadar sonrasında uyanık genel olarak gündüz uykusu zayıf bizdede