S123mrv Merhaba hanımlar, iş hayatına döneceğim için sağdığım sütleri buzluğa atmıştım, birkaç gündür deneme yapıyorum ama sütte bi koku var reddediyor koku neden olabilir acaba taze mi sağıp versem o kadar süt ziyan olsun istemiyorum çözüm bulan var mı
ppzeynep S123mrv Bunun için sütü çok yüksek ısıda ısıtıp sonra ılıtma yapmak gerektiğini yazmıştı ebenin biri. Tam nasıl uygulanıyor bilmiyorum ama o zaman koku kalmıyormuş.
NurY S123mrv Buzluğa atılıp dondurulan sütler demir gibi kokarmis tadı da değişirmis.ondan içmiyor bence
Haticerdogan S123mrv bende aynı sorunu yaşadım 30 poşet süt var dolapta. Napsam diye düşündüm. İçmedi asslaa uyuyda bile fark etti. Bizde kaşık mamaya başlıyoruz. Kaşık mamayı sütle hazırlıycam artık ziyan olmasın diye