4 aylık bebeğim ilk 3 ay zaten kolik dönemi yüzünden uyuyamiyordu şimdi de 4 ay da tam dalıyor uykuya acı çekerek uyanıyor ama nasıl ağlama sanki bir yerine bişey olmuş gibi doktorlara götürdük ne kan ne idrar hiç bişey çıkmıyor sürekli ağlıyor saat başı uykusundan kalkıyor bu yüzden artık napicagimizi bilmiyoruz eşimle kafayı yedik bu çocuk hep böyle mi devam edicek