interessant Hanımlar bebeğim hem anne sütü hem mama ile besleniyor.Dogumdan sonra ilk on gün hipp kullandık.Ancak fiyatı ve hemen aciktirmasini farketmem sebebiyle başka mama arayışına girdik.Bebegim genel olarak gazlı bir bebekti ancak üç ayına yaklaştıkça rahatladıgini farkediyorum.Sma denedik felaket gaz kabız yaptı.Evolviaya geçtik epey kullandık ancak kakanin kıvamı çok yoğun olduğu için epey zorlanarak yapıyor ara ara da bu yüzden kabız oluyordu.Zeytinyagi da veriyorum ayrıca.Bir ara sütüm arttı mamayı epey azaltinca çok rahat gaz cikardigini kaka yaptığını gördüm.Anladim ki mamayı değiştirmek gerekiyor.Aptamil conformil dediler sekiz gündür kullanıyoruz hem gaz hem kabızlık yapıyor.Ne oneriyorsunuz? Esas sorum şu mama değişikliğinde mamanın iyi gelip gelmediğini ne kadar zamanda anliyordunuz.Yani her mama değişikliği böyle kabızlık vs sorunu yapıyorsa beklemeli miyim yoksa direkt degistireyim mi
Misraninannesi1 Tam olarak aynı durumdayım hipp, aptamil comformil,sma comfort denedim hem gaz hem kabız yaptı artık ne yapacağımı şaşırdım mamadan mı başka bir şeyden mi kabız diye düşünüyorum