Senem_sygl01 Bizim 3 aylığız sürekli elini ağzına götürüyor dişlerini kaşınıyor gibi yapıyor salyası çok akıyor
Uraz_mom_ Senem_sygl01 benim de 2 buçuk aylık aynısı bizde de var. Önlük, takıyorum yarım saat sonra iyice ıslanmış oluyor. Sürekli akıyor kaynanam diş çıkartacak diyip duruyor çok erken değil mi daha.
Linaduygu Senem_sygl01 bu aylarda salya artışı çok oluyor damaklarda sertleşiyor diş çıkmasa bile böyle ama bu gözler neler gördü 4. Ayında diş çıkaran da var bebekten bebeğe değişir
Zlm Senem_sygl01 normalde evet çıkarabilir ama her salyasi aktiginda dış demek olmuyo. Benim kızımda o aylarda öyleydi bende dış cikariyo sanmıştım ama 7 aylıkken cikartti ilk dişini. Ve hala ağzında sürekli birşey vardır kemirir durur öyle seviyo bazı çocuklar
dolunaymomsss Senem_sygl01 3 aylıkken yeri şişliği dahi belliydi 8.5 aylıkken 4 tane birer hafta arayla patlattı 🥰
Allmillaa Senem_sygl01 kızım dört ay 25 günlük biri çıkmış elime geliyor böyle yanndaki de görüınıuor ama daha yarmamış orayı
NurY Senem_sygl01 bebeklerde diş eti kaşinmasi 3 aylık falan başlıyor bazıları beş altıda çıkarıyor bazıları bir yaş , hiç belli olmuyor
Haticerdogan Senem_sygl01 çıkarır canım. Bana kimse inanmamıştı erken diye. Sürekli ağzındayfı eli ağlıyodu. Annem aç kalıyo diyip duruyodu. Sürekli emmek istiyodu. Tam 4ay1 günlükken birinciyi çıkarı. 4ay6 günlükken ikinciyi