Melda_11 Arkadaslar merhaba 6 eylul cuma dogum yaptım sezeryan. 3. Gun bugun taburcu olduk. Sütüm gelmedi aslonda damla damla var ama bebegim emmiyor doktor aventin anne memesine cokyakin olan biberonunu aldırdı. Onunla mama veriyoruz ama her mamadan once ben göğsüme tuttum. Bugun taburcu olduk sıcak duş aldim göğsüm büyüdü sanki sütüm az az geldi ama malesef emmiyor tutmuyor ağlıyor. Bu süreci nasil hizlandirabilitim. Ve kan uyusmazligimiz var doktor sarilik olmasi cok yuksek dedi. Yardimci olur musunuz 😥🙏🏻
Oglunasikbiranne08 Melda_11 keşke mama vermeseydin canım. Bizimde başta sütümüz gelmedi ve bebeğim tutamadı mememi çenesi güçsüz olduğu için ve ben sağıpta verdim sütümü. Sütümü vermeden önce hep mememi verdim ağzına zorla. 2 3 güne alıştı mememi tuttu emiyor şuanda. Sende sürekli zorla ver memeni ağzına, tutacak merak etme. Sabret sadece 🙂
Mermaid16 Melda_11 canım süt sağma makinen varsa sağım yap.. öncesinde sıcak duşta göğüslerine masaj yap biranda fazla fazla geliyor.. ama biberonu kesinlikle bırak mama vericeksen şıranga ile ver .. kim ne derse desin sütü getiren şey bebeğin emmesi ne kadar emerse sütün o kadar çoğalır
Kevser29 Melda_11 sakın ol öncelikle bendende aynısı oldu, komposto ıc bol bol hurma ve düzenli yemek ye hayırlısı ile gelir benım oglum da göksümden emıyor silikon ucluk aldık, basta makine varsa sag biraz sütünden, ve bol su ıc
Derinbebis Melda_11 göğüs korucuyu silikon uçlar var onunla tutturmaya çalışabilirsin süt ilk zamanlar öle gelir bebeğin memeni tam olarak alana kadar sağma makinasından destek alabilirsin sütün yok değil buarada 🥰gelmiş bile asla vazgeçme memeni tam olarak almaya başladığında da mamayı yavaş yavaş kes sonunda tamamen kes. Ama sarılık olmasın diye süt yada mama 2 3 saate mutlaka 60 cc ver
Melda_11 Oglunasikbiranne08 bem ameliyattn çıktığımda hemsireler ciktan mama biberon aldrmis ve yapmislardi ya ben biberon bile almamitim mama vermem diye ama napim o anda da ac kalmasin diye razi oldum
Melda_11 Mermaid16 of keşke emse tutsa gelince memeye eliyle itiyor napsam nasil alıştırsam bilemrdim . Aglayinca içim gidiyor
Melda_11 Derinbebis aldim uclardan ucla basta emdi snra almadi. Biberona alismis galiba 😥 inanim sütüm var giguslerim kocaman ve sert taş gibi . Aventim elektirlkli pompasini aldirdim eşime. O sagiyor az az doluyor onu veriyorum. Ama gogsumu kabul etmiyor
Oglunasikbiranne08 Melda_11 olsun cnm birsey olmaz. Sen dediğim gibi sürekli ver memeni tutar bebiş zamanla merk etme. Çenesi kuvvetlenir bi kaç güne
Tuba_01 Melda_11 benim de 1 hafta emmedi az az mama ve Şekerli su verdim sarılık olmasın diye ama 1 hafta içinde sütüm indi direk tuttu oda çenesi zayıf diye ememedi ağladı sabrettim 3 haftada tamamen emmeye başladı şuan 44 günlük olduk çok şükür sütüm iyi
Derinbebis Melda_11 aynı durumu hem kendimde hem ablamda yaşadık aramızda 35 gün vardı 🙈 benimki 10 gün içinde ablamınki 20 gün içinde memeyi tuttu çok şükür. Ama gece gündüz uyumadık uğraştık ilk 10 gün sarılık riskinden dolayı mama desteğini tam yaptık. Daha sonra bak biberondan zevk almasını engelle dolu dolu geldiği için onu tercih ediyorlar azıcık sadece biberonun ucunu ver az çeksin ama emmesini tatmin ettirmeyin hemen arkasından memeni uzat eninde sonunda alıyor yorulacaksınız biraz ama değecek umudunuzu kaybetmeyin
doruknaz Melda_11 sizin stresinizi hisseder. öncelikle kendinizi sakinleştirin. tutuş şeklinizi değiştirin memeyi ağzına. kavrayamıyordur belki. sağmadan önce emzirmeyi deneyin. birde emmese bile siz devamlı sagınki sütünüz azalmasın. başta bende çok zorlandım 1 hafta kuvezde kaldı. 2 saatte bir sağıp buzluğa attim. bi süre sağdım verdim önce emzirip.daha sonra kilo alimi az olunca doymadıgu için buzluktaki sütlerde takviye olarak kullandım.her emdırdıkten sonra 60 ml ver dedi doktorum.2. ayda biberonu bıraktım.cene kuvvetlenince kendi makinadan iyi çekmeye başladı
doruknaz Melda_11 sutunuz azalırsada kuru dut kaynatıp için gogusleri tas gıbı yapıyor sup pompası daha iyi cekim yapıyor. baya sutu arttırıyor
Gokcesin Humana still tea günde 3 kez içiyorum en faydalı onu gördüm süt arttırma konusunda yeni doğum yaptığınız için kanalların açılması da çok önemli sağma makinesi ile sağarken ve emzirirken de tek elle masaj yapmak da yardımcı oldu bana. Gene de sütüm doyurmadığı için mama da veriyorum mecburen. Günde 8 den 4 e kadar düşürdüm ama humana sayesinde.Biberonla veriyorum önce meme sonra mama şeklinde veriyorum çok nadir memeyi tutmak istemediği oldu malesef biraz sabır ve sakince sebat etmek gerekiyor. Sütünüz bol olsun eminim zamanla sizin bebiş de memeyi tutacaktır.
Gokcesin Humana still tea günde 3 kez içiyorum en faydalı onu gördüm süt arttırma konusunda yeni doğum yaptığınız için kanalların açılması da çok önemli sağma makinesi ile sağarken ve emzirirken de tek elle masaj yapmak da yardımcı oldu bana. Gene de sütüm doyurmadığı için mama da veriyorum mecburen. Günde 8 den 4 e kadar düşürdüm ama humana sayesinde.Biberonla veriyorum önce meme sonra mama şeklinde veriyorum çok nadir memeyi tutmak istemediği oldu malesef biraz sabır ve sakince sebat etmek gerekiyor. Sütünüz bol olsun eminim zamanla sizin bebiş de memeyi tutacaktır.
Gokcesin Humana still tea günde 3 kez içiyorum en faydalı onu gördüm süt arttırma konusunda yeni doğum yaptığınız için kanalların açılması da çok önemli sağma makinesi ile sağarken ve emzirirken de tek elle masaj yapmak da yardımcı oldu bana. Gene de sütüm doyurmadığı için mama da veriyorum mecburen. Günde 8 den 4 e kadar düşürdüm ama humana sayesinde.Biberonla veriyorum önce meme sonra mama şeklinde veriyorum çok nadir memeyi tutmak istemediği oldu malesef biraz sabır ve sakince sebat etmek gerekiyor. Sütünüz bol olsun eminim zamanla sizin bebiş de memeyi tutacaktır.
Gokcesin Melda_11 Humana still tea günde 3 kez içiyorum en faydalı onu gördüm süt arttırma konusunda yeni doğum yaptığınız için kanalların açılması da çok önemli sağma makinesi ile sağarken ve emzirirken de tek elle masaj yapmak da yardımcı oldu bana. Gene de sütüm doyurmadığı için mama da veriyorum mecburen. Günde 8 den 4 e kadar düşürdüm ama humana sayesinde.Biberonla veriyorum önce meme sonra mama şeklinde veriyorum çok nadir memeyi tutmak istemediği oldu malesef biraz sabır ve sakince sebat etmek gerekiyor. Sütünüz bol olsun eminim zamanla sizin bebiş de memeyi tutacaktır.
Rumuz Melda_11 meme ucu as labilirsin canım bende çok işe yaradı çoğalınca bırakırsın hem ucuda şyice çıkar
Veranur Melda_11 canım bende 29 agustosta dpgum yaptım sütüm daha yeni yeni geliyor ve bebgim yeni emmeye basladı emmiyor die üzülme mamaya devam et sarılık olmasın kolay atlatsın syrıca beni cok aglattılar yok gögsünü tutmaz mama verme falan die ama cok sükür gögsümüde emiyor cok ememesede ilerleme kaydettik bi mama bi anne sütü devam ediorum suan için doktorumda mutlaka mamayla destekle dedi cnkü sarılıgı yükseldi