Bebeğim 3 ay 3 günlük sabahları öksürüyor ben 1 haftadır hastayım öksürük burun akıntısı ateş falan var bende. Acaba bebeğime de mi geçti doktor salgın var dedi. Bebeğimi kontrole götürmedim henüz Perşembe günü doktor kontrolü var acaba o günü beklemeden acile götürsem mi ateş vs yok. Bu aylarda öksüren bebeklere ne veriyorlar bilen var mı acaba