Mernur Hanımlar bebeğimin dişleri çıktı emzirirken baya ısırdı ve yara oldu haliyle emzirirken çok kötü oluyorum ağrısından bu durumu nasıl duzeltebilirim
Selin1234 Mernur canım ben krem kullanmadan bitkisel bide yoll iyileştirdim karabaş otu Dr. İbrahim Saraç yazın youtu.be ye yara için tavsiye ediyod gerçekten ben faydasını çok gördüm
esmuhammet Benim de ilk zamanlar olmuştı emzirirken yara kadın doğum doktorum madecassol kullan dedin iki güne iyileşti şimdi nemlendirmek için lansinoh kullanıyorum sende kullanabilirsin