Gozde12 Kızlar 46 günlüğüz mevlid ne zmn yapsam kararsız kaldım . Az daha ele avuca gelsemi uAyan satılıgımız var henüz geçmedi . Sizler ne zaman yaptınız
merkursavascisi_06 Gozde12 eşimin tarafına 49 günlükken yaptık, kendi memleketime henüz gitmedim gidince de havalar soğumuş olacak annem camide okutmaya niyetleniyodu soğukta istemiyoruz biz de dışarda. Yaza doğumgünü gibi yap diye takılıyorum anneme😅
Basaktrk Gozde12 2 aylık olduk bugün cumartesi yapıcam bende biraz daha toparlamasını bekledim açıkçası
Nesrinisa Acele etmeyin isterseniz. Kızıma 6. Ayda yaptırdım. Bebeğiniz daha çok küçük savunmasız kalalığa sokmayın bir kere hastalığa yakalanınca devamı geliyor.