yaren5656 selam herkese normalde çok düzenli adet olurum bu ay ilk defa baya gecikti ve regl sadece 2 gün sürdü bir anormallik var farkındayım az uyku ve stres etkilemiş olabilir mi yoksa farklı şeylerden mi şüphelenmeliyim ?
Busragokceberra yaren5656 Bazen stres azaltabiliyor ilaç kullandınız mı hiç adet baslamadan ağrı kesici de dahil
yaren5656 Busragokceberra dün bir tane baş ağrısı için parol içmiştim stresli günler geçiriyorum biraz umarım sadece onunla ilgilidir