Asiltom ilk olarak uzun bir yolculuk. Birden kesenlerde var ama bence çok zor. Ben şu şekilde yaptım ilk olarak 5cc içiyorsa 4 yaptın 3 yaptım sonra. Daha sonra gece 3 4 kere ağlardı her uyandığında mama vermedim bazen uyandı ağladı sallayarak 1 saatte sürse geri uyuttum derken beslenme saatlerini gece 12 4 saatlerine düşürdüm. Bir haftadır gece 12 de veriyorum. Sabah 5 veya 6 ya kadar mama vermiyorum. Çok ağlarsa susturamazsam 4ccsu 1olcek mama doktorumuz söyledi veriyorum. Su olduğunu anlayınca içmiyor