10 yaşında kızım da çıktı aslında. Bebekken idrar kaçağına bağlı ağır bir idrar yolu enfeksiyonu geçirmişti o da sol böbreğinde hasar bıraktı bu yaşına kadar hiç bir sorun çıkmamıştı nefroloji takipliyiz fakat en son gittimizde idrarda protein olduğu nu söyledi dr 6 ay sonra birdaha bakılıp ilaç başlıcam dedi. İnternet ten biraz baktım hiç iç açıcı şeyler yazmıyor .