Lina2121 Kızlar devlet hastanesinde sünnet yapanlar süreç nasıl ilerledi yapan yorum yaparsa çok mutlu olurum ☺️
Ahlasbebekveannesi Lina2121 devlet hastaneleri herhangi bir sağlık sorunu yokken sunnet randevusu vermiyorlar diye biliyorum . Bize randevu icin arayip sordugumugumzda devlet hastanesinden oyle demislerdi. Bizde özel klinikte yaptırdık
Edis07 Lina2121 esimin arkadasinin tanidigi vardi o araci oldu bize. Evet randevu aliniyor onceden ama bizim tanidik diye aradi 1 saat icinde gelin dediler hemen kostukyaptirdik geldik😁
SametIlgaz01 Lina2121 10 ay 2 günlük bebeğim çocuk cerrahisi bölümüne randevu aldik gittik sünnet istiyoruz dedik 1 ay sonraya gün verdi bekliyoruz bakalım saglicakla insallah olur yavrum
Ezo_2 Lina2121 böbrekte büyüme vardı.3 aylıkken yaptırdık mecburiyetten erken oldu anestezi, çocuk doktoru, üroloji doktoru,filim,egk ,kan 3 gün sonra ya gün verdi . İlk gün çok zor geçti sonrasında Bir sıkıntısı yaşamadık
Ezo_2 Birprensannesi______ hayır sünnet biraz düzeltiyorumuş.suan çok büyük durumda değil böbrek büyümeye devam ediyor ilerleyen süreçte nasıl olur bende bilmiyorum…. doktor kontrolü altında devam ediyoruz