Momdyg Bebişim 2 aylık olacak sadece günde 1 kere mama veriyorum ve yaklaşık 1 aydır 4 günde ya da 5 günde bir kakasını yapıyor. Ve çok fazla yapıyor. Normal mi ? Mama değiştirmiştim 1 ay önce o günden beri aynı. Ne yapmalıyım sizce?
alintugce34 Momdyg 2 aylığız mamayı bıraktım gunde 3 kez yapmaya başladı kabızlık ve gaz yapıyor mamalar
Momdyg alintugce34 Ne zamana kadar böyle devam edecek acaba? Bebekleri anlamak çook zorr sancısı acısı ağrısı var mı diye düşünmekten napcamı şaşırdım masajlar sporlar yapıyorum ama tık yok kayısı yiyorum belki düzelir diye