krtl_123 1Fatma93 inşallah bende alacağım ama merak ettim işe yarar mı diye. Günde ne kadar hangi ölçüde kullanıyorsunuz acaba
Filiz1058 Bende kullandım sütüm baya arttti şimdi artsın diye hiç bişey yapmıyorum çok şükür gerek kalmadı ilk iki ay kullanın
krtl_123 Filiz1058 benim bebisim 6.5 aylık bugüne kadar süt arttırıcı birsey kullanmadım ama bugünlerde azalma hissediyorum o yüzden merak ettim sütüm kesilicek diye korkuyorum 😔
Filiz1058 krtl_123 bir su bardağına bir ölçü kaşığı içinde oluyo zaten günde iki kez iciyodum ben çok işime yaradı