mucizevar Hamilelikte başlayan mide yanmalarım hala devam ediyor.Doğum yapalı 3 ay oldu hala aynı şekilde.Öncesinde hiç yanmazdı midem.Ne zaman geçer ya da geçer mi fikri olan var mı?
1morportakal mucizevar Benim de doğumdan sonra hemen geçti sizinki belki hamilelikten kaynaklı olmayabilir bi doktora görünün
Ysmndmrl mucizevar bende de vardı doğumdan sonra geçti hatta hamilelik öncesi akşam bişey yersem gece rahatsız ederdi şimdi o da yok isterseniz bir doktora gidin