1mehmethaninannesi bence satmayın kızıma 2 -3 yqs aldım owlinin sağlam markadır ama kızıma fazla büyük geldi sevmedi büyük durunca 15 aylık şuan sakladım onu seneye giyer diye şuan ebebek ten 1.5 yaş aldım çok rahat oluyor terletmiyor bol kumaş dar deil seneye de owlinin giyer muhtemel