İyi geceler kızlar Biraz titiz ve temizlik hastası biriyim ama ezelden beridir o şekil ve deterjan illaki heryere kullanirim doğum yaptıktan sonra ellerim sürekli çatlıyor yara oluyor ve sertleşiyor soğuk vurmuş gibi neden sizce doktora gtmelimym bilmyrm ama çatlaklarm deterjan girdikçe iyice açılıyor her parmağımda ayrı çatlak oluştu iyice benim gibi olan var mı geçici birşey mi acaba