Byze Merhaba ☀️ Aynı durumları yaşadım telaşını o kadar iyi anlıyorum ki. Öncelikle bebeğin bulunduğu ay dolayısıyla çevreye ilgisi artmaya başladı, bu yüzden emmek onun için vakit kaybı. Ben ayakta emzirdiğimi bilirim, yada oyun oynatarak. Memeyle oyun oynamaya başladığı ay aslında. Ve bir de tabiiki bebeğin artık eskisi kadar memeye yapışmıyor, eskiden gücü yoktu uzun soluklu emmeler oluyordu ama şimdi gücü yerine gelip seninde kanalların tam açık olduğu için işini 5 dakika da bitiyor. Aslında sen az emiyor olarak görüyorsun ama eğer bebeğinin bir huysuzluğu yoksa, çişli bezin normalse hiçbir sorun yok. Ayrıca göğüslerim ki tek göğüs emziren biriyim, 4-5. Aydan sonra terbiye olmaya başlıyor, yani artık bebeğinin ihtiyacı kadar süt biriktiriyor. Ayrıca biraz araştırabilirsen, taş gibi göğüste beklemiş süt yerine yumuşak memeden yeni süt akışı çok daha kuvvetli olurmuş. Ben çok evham yapmıştım, beni bırakacak sanmıştım ama meğer hepsi büyüdüğümüz içinmiş, şimdi 10 aylık, yine memeye bağlandık, bu sefer ek gıdadan gol yiyoruz. Bu bir döngü, sütün bol olsun 💕