Canselheves Kızlar bebegnızı gece hangi pozisyonda yatırıpsunz ben gündüzleri sallarken uykuya dalınca hemen yataga yüz üstü ceviriyorm düz kafa olmasn dıe ama gece hep sırt üstü yatırıorm korkuorm bask türkü yatırmaaya siz nasıl yatırıosunuz?
Emine003 Canselheves bebeğim 4 ay 20 günlük canım düz kafa yastığına yatırıyorum sırt üstü yatmaktan duzlesmeye başlamıştı 2 haftadır bu yastığa geçtik
EsraElisa Canselheves gündüz sırt üstü yatır gece sağ sol değiş düzelir ben hep öyle yaptım kafası yuvarlak oldu daha yeni geceleri sırt üstüne geçtim
dunyaylabenimaramda Canselheves 3 aylıkken kafasının düzleşmeye başladığını farkettik, LuckyDay isimli markadan düz kafa yastığı aldım düzenli kullanımda çok güzel farketti. Şu an kafa yapısı çok güzel, tavsiye ederim
Nur1212 Canselheves ya sürekli kafasını sağa sola döndüreceksiniz ya da düz kafa yastığına yatıracaksınız
Yibs Benim bebeğimde 3 aylık uyurken başını sağa sola çeviriyor 2 aya kadar bi gece sol tarafına bi gece sağ tarafına yatırmıştım 1 aldır serbest bıraktım artık şekli bozulmaz diye ama hala dikkat etmek gerekir mi ya da kaçıncı aya kadar
[silindi] Yibs Aynı bizimki de öyle, ben de sağ sol sırayla yatırdım baktım başını çevirebiliyor 2 aylıkken serbest bıraktım ve 4. Aydayız bir şey olmuyor merak etme Başını çeviriyorsa kendi şekilleniyor.
Fundaybars16 Benim bebeğim sürekli yüz üstü yatıyor. 3 ay 15 günlük. Yaklaşık 1 buçuk aydır bu şekilde.
uyanancirkin Canselheves 4 ay 10 günlük bebeğim. 40ından sonra geceleri yüzüstü yatırıyorum gündüz sırtüstü. Kafasını çevirebiliyorsa sıkıntı olmaz
Bayrakzeyneb Bebekleri nasıl yüzüstü yatırıyorsunuz ben korkuyorum nefes alamazsa diye. Bebeğim 3 ay 3 günlük kafayı kendi çeviriyor yatarken sağa sola ama yan yatırınca ağlıyor hemen uyanıyor bende kendine bıraktım kafayı döndürüyor. Yüzüstü uyutmaya cesaret edemedim henüz uyanancirkin
uyanancirkin Bayrakzeyneb kızımıda hep yüzüstü yatırdım. Direk gece yüzüstü yatırıp burakmadım. Gündüz yatırmaya başladım çünkü kundak sevmedi ikiside kollarını serbest istediler. O şekilde oluncada sıçrayarak uyanıyorlardı. Gündüz gözetimli bi şekilde yüzüstü yatırdım. Bi sorun olmadı. Kafasını sağa sola çevirdi sürekli sonra gece yatırmaya başladım. İlk başlarda birlikte yatıyorduk 1 ay olacak kendi odasında yatıyor. Bitişiğimizde zaten bide benim uykum çok hafif her ıh diyişinde uyanıp kontrol ediyorum. Bi sorun olmuyor yani ☺️
Bayrakzeyneb uyanancirkin benim kızım da kundak hiç istemedi hiç yapmadım o yüzden 1 aydır falan gündüz yüzüstü yatırıp önüne birşeyler koyup kafasını dik tutsun diye yardımcı oluyorum ama 3 5 dkdan sonra ağlıyor geri sırtüstü döndürüyorum öyle yatar mı bilemedim ya