fdmozkncmn Kızlar 2 aylık bebeğim var bu sabah kahve rengi kustu bu sabah. Daha önce de kusmuştu ama daha azdı. Doktor göğüs ıcu çatlağından kan emmiştir demişti o zaman ama bu sabah daha fazlaydı sizinde oldu mu hiç acaba ? 😢
Esraabrklu fdmozkncmn ilginç bişey kahverengi kusma neden olabilir ki doktora göster bence..Buradakilerin ne yazıp yapmayacağına bakma kimse doktorlar kadar bilgili değildir emin ol bebeğinin sağlığını tehlikeye atma.ben en ufak bişeyde bile eşimle beraber doktora koşuyorum..dediğin şey de iyi bişey değil yani Bizimki de kusuyo ama beyaz veya şeffaf renkte oluyo . Bi göster genişi doktora
fdmozkncmn Esraabrklu canm kendi doktpruma sormuştum o göğsünden çatlak varsa ordan emmiiştir kahverengi olma nedeni de sindirilmiş kan olması dedi ama hani başka yaşayan varsa diye sorayım demiştim 😔
Esraabrklu fdmozkncmn kıyamam ya..göğsüne kantaron yağı kullanabilirsin veya bulamazsan eczaneden madacassol krem al iyi gelecektir