Minnakyavru Lütfen bilenlerler yardımcı olursa sevinirim diyarbakır özel veya devlet hastahanesi farketmez iyi bir doktor bilen varsa önersin
Minigimm1 Minnakyavru geçmiş olsun canim, benim kızımın doktoru var ama Kayseri de en azından üste kalsın
Minigimm1 Minnakyavru biz Mardin’de kalırken Diyarbakır da bir hoca önermişlerdi bize özel kliniği olan ama adını hatırlamıyorum
CatBoy Minnakyavru Geçmiş olsun kusura bakmayın Diyarbakır yazdığınızı şimdi farkettim. Üstte kalsın 🌺
Minnakyavru Minigimm1 cok teşekkür ederim sizede geçmiş olsun epikepsi tanısı konuldu 1 aydir ilaç kullanıyoruz ama iyi bir doktor daha görsün istiyorum
Minigimm1 Minnakyavru teşekkür ederim canim, benim kızımda nöbet geçirdi bizde keppra kullandık işte bir isim söylemişlerdi Diyarbakır da ama hatırlayamadım ya
Minnakyavru Minigimm1 hatırlarsanız yazar mısınız size zahmet bende Diyarbakırda değilim metabolizma doktoruna sevk verdiler iyi bir nöroloji doktoruda görsün istiyorum
Minnakyavru Minigimm1 cok geçmiş olsun evet bizde kepra kullaniyoruz ama nöbet ler devam ediyor siz hayla kullaniyor musunuz
Minnakyavru Erguvn malesef nobetleri devam ediyor 3 yaşına kdr devam edecekmiş sonra geçecek dedi doktor