sevimaskn düzen oturtmak için çok çok küçük bebeğiniz bir de şimdi atak haftasındadır hiç oturtamazsınız:)
Size tavsiyem uyku rutini mutlaka oluşturun şimdiden ileride çok rahat edersiniz😊
Kızım 2 yaşına girmek üzere her gün 9-10 gibi uyanır hemen kahvaltı ederiz ardından hava güneşliyse parka gideriz. Dönerken markete uğrarız. Sonra eve gelip biraz oyun oynadıktan sonra öğle uykusuna yatırırım. O uyurken hemen yemek yaparım. Uyandıktan sonra yine yemeğini yer oyun oynarız bu sırada ben evi toplar temizleyebildiğim kadar temizlerim. Akşam üzeri yine parka gideriz ya da yürüyüş yaparız. Sonra akşam yemeği ve babasıyla vakit geçirir. Sonra duş, kitap okuma, loş ışıkta sakin oyunlar ve kapanış:) 10-11 gibi de gece uykusuna geçer😊