Bebeğimde atopik dermatit olduğu söylendi.Sadece yüzünde vardı.Deterjanı değiştirince vücudunda biraz başladı.Ama dün gece bir bardak süt içtim süt ürünleri tüketsem de uzun süredir süt içmiyordum. Bebeğimin yüzü inanılmaz kabarmış.Hatta göz kapaklarında başlamış ve alerji gibiydi.Süt alerjisi olabilir mi?Öyleyse deterjana niye hassasiyet gösterdi ?